Subject: Vastuskiri_Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuvale Mäe kinnistule ja km 5,94-6,02 asuvale Maidle kinnistule müratõkkeseinte ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Siim Orav" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Infospetsialistid" <[email-masked]>, "Maarika Urm" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 14:03:59 +0200

Teie:     30.01.2025 nr 8-1/25-003/1757-1

Meie:   05.02.2025 nr 8-1/1204/2025-1

Tere

Olete esitanud Pärnu Linnavalitsusele Ehitusseadustiku § 31 lg 4 alusel
kooskõlastamiseks või arvamuse avaldamiseks Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee
km 5,33-5,39 asuvale Mäe kinnistule ja km 5,94-6,02 asuvale Maidle
kinnistule müratõkkeseinte ehitusprojekti projekteerimistingimuste eelnõu.

Oleme tutvunud eelnõuga ning teeme ettepaneku eelnõud täiendada järgmiste
tingimustega:

1.	Mäe kinnistule kavandatakse müratõkkesein projekteerida ca 8 m
kaugusele krundi piirist. Müratõkkesein tuleb Mäe kinnistu lõunapiirile,
kus paiknevad ka hoone aknad. Ettepanek müratõke lahendada läbipaistvana,
et oleks tagatud insolatsioon ja loomulik valgus kinnistul ning
eluruumides.
2.	Maidle müratõkkesein. Miks ei ole projekteeritud müratõkkeseina ka
naaberkinnistul olevale Humala kinnistule, kus paikneb EHRi andmetel
ridaelamu? Ettepanek pikendada müratõkkeseina Humala kinnistule.

Lugupidamisega

Siim Orav

Pärnu Linnavalitsus

linnaarhitekt

5371 0690 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Maarika Urm

Pärnu Linnavalitsus

Teedespetsialist

518 0490, [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.